Lemniskate on DeviantArthttps://www.deviantart.com/lemniskate/art/Prinzessin-auf-weissem-Drachen-468034837Lemniskate

Deviation Actions

Lemniskate's avatar

Prinzessin auf weissem Drachen

By
Published:
195 Views

Description

Mein Mitbewohner hat während eines Gesprächs erwähnt, dass er auf die Prinzessin auf ihrem weißen Drachen wartet und dann Drache durch Pferd korrigiert, aber die Idee war schon da. Nun glaube ich nicht, dass eine Prinzessin ein Ballkleid anziehen würde, wenn sie einen Drachen reitet. Außerdem sind's nicht die Kleider, die eine Prinzessin machen, sondern die Eltern. Äh, in beiderlei Hinsicht.
(Auf Trükanōr gibt's auch keine ethnisch weißen Menschen.)

My roommate mentioned waiting for a princess on her white dragon in a conversation we had and then corrected dragon to horse. Now I don't believe that a princess would ride a dragon while wearing her ball gown*. It's not the clothes anyway that make aprincess but her parents... in both ways.
(Also on Trükanōr there are no white humans.)

*It's too simple to make this sentence ambiguous:
Now I don't believe that a princess would ride a dragon in her ball gown. or
Now I don't believe that a princess would ride a dragon wearing her ball gown.
Image size
2480x3507px 175.34 KB
© 2014 - 2024 Lemniskate
Comments3
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Itisn1tmyname's avatar
sie würde keinen Drachen reiten, der ihr Ballkleid trägt? Das kommt sicher auf den Drachen an ^^